به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، عصر یکشنبه 11 تیرماه، کتابخانه تخصصی امام حسین (علیه‌السلام) موسسه زیتون، میزبان جمع زیادی از خادمان و دست‌اندرکاران محفل روضه سالانه این موسسه بود.

مدیرعامل موسسه زیتون در کنار جمعی از فعالان و همراهان موسسه که سال‌ها در کسوت خادم محفل روضه، افتخار خدمتگزاری به دوستداران سیدالشهدا (علیه‌السلام) را دارند، ازجمله حاضران در این گردهم‌آیی بودند.

در این نشست صمیمانه «سید علی باروتیان» پیرامون اهمیت برگزاری محافلی با نام حسین بن علی (علیه‌السلام) به دور از اعمال سلایق شخصی و موثر در تقویت حس همدلی، سخنانی را بیان داشت و در ادامه حاضران از تجربیات سال‌های گذشته و ایده‌های جدید برای هرچه بهتر برگزار شدن محفل روضه موسسه زیتون در سال جاری سخن گفتند.

در ادامه این جلسه، خادمان در دو کارگروه «تبلیغات، فنی و اطلاع‌رسانی» و «تدارکات و خدمت‌رسانی» دسته‌بندی و طی دو نشست مجزا با شرح وظایف تعیین شده جهت خدمت‌رسانی موثر و در خور مقام بلند سیدالشهدا (علیه‌السلام) آشنا شدند.

لازم به ذکر است موسسه زیتون در ایام دهه اول ماه محرم سال جاری مطابق سنوات گذشته با برپایی محفل سخنرانی و مرثیه‌سرایی، میزبان عزاداران حسینی خواهد بود.