به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، مطابق قرار ماهانه و در نخستین روزهای ماه صفر، موسسه زیتون پویش «یک جرعه مهربانی» را با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و کمک به رفع مشکل کم آبی مرکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بی‌خانمان شهرستان شهریار راه‌اندازی کرده است.

کمبود ذخیره آب مشکلی است که به‌ویژه در فصول گرم سال گریبانگیر ساکنان بسیاری از شهرها، روستاها و نقاط مختلف کشورمان است. مرکز نگهداری کودکان بی‌خانمان و بد سرپرست شهرستان شهریار نیز یکی از نقاطی است که متاسفانه از ابتدای تابستان سال جاری بارها با مشکل کم آبی و یا قطعی آب مواجه بوده و کودکان تحت پوشش این مرکز، دستخوش پیامدهای نبود ذخیره آب کافی شده‌اند.

موسسه زیتون پس از رصد وضعیت کودکان این مرکز بر آن شده است تا با همکاری موسسه خیریه «مهرآفرین»، طرح یک جرعه مهربانی را با هدف حل این مشکل اجرا کند و از محل جمع‌آوری صدقات و نذورات ماه صفر، جریانی را برای تامین آب آشامیدنی این مرکز خیریه به راه اندازد.

سهم هر فرد در این طرح 30000 تومان در نظر گرفته شده است و مبالغ جمع‌آوری شده در نهایت صرف خرید منبع آب و اهدا به مرکز خیریه نگهداری کودکان بد سرپرست شهرستان شهریار خواهد شد. خوشبختانه در روزهای نخستین این طرح تقریباً نیمی از مبلغ مورد نیاز جمع‌آوری شده است و انتظار می‌رود با همیاری همراهان نوع‌دوست، باقی‌مانده هزینه مورد نیاز در کوتاه‌ترین زمان تامین شود.

عموم خیران می‌توانند جهت مشارکت در این طرح، مبالغ اهدایی خود را به شماره کارت 4084-0006-2970-5022 و یا شماره‌حساب 3-13504617-8100-372 به نام موسسه زیتون واریز نمایند.

گزارش کار این طرح را در صفحه اختصاصی موسسه زیتون در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی zeitoonorg@ می‌توانید مشاهده نمایید.