به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، پویش خیرخواهانه تهیه کیف و ملزومات تحصیلی کودکان نیازمند، همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید توسط موسسه زیتون راه‌اندازی شده است.

این پویش با همکاری موسسه خیریه «مهرآفرین» و با هدف تامین تعداد 25 عدد کوله‌پشتی و بسته لوازم‌التحریر شامل جامدادی، دفتر، پاک‌کن، مداد رنگی و دیگر نیازمندی‌های سال تحصیلی کودکان کار، کودکان بدسرپرست و همچنین دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم به ارزش 14 میلیون تومان آغاز شده است.

سهم هر فرد در این طرح 50000 تومان در نظر گرفته شده است و عموم خیران و هم‌وطنان نوع‌دوست می‌توانند نذورات، صدقات و کمک‌های اهدایی خود به هر میزان را به شماره کارت 4084-0006-2970-5022 و یا شماره‌حساب 3-13504617-8100-372 به نام موسسه زیتون واریز نمایند.

لازم به ذکر است در زمان اندکی از اجرایی شدن این طرح، حدود دومیلیون تومان جمع آوری شده و امید است با همت جمعی خیران، باقی‌مانده هزینه این طرح طی روزهای آتی تامین شود و دانش آموزان مناطق محروم کشورمان، سال تحصیلی جدید را با کوله باری از مهربانی و بدون دغدغه ملزومات تحصیلی آغاز نمایند.

اطلاعات بیشتر از روند اجرای این پویش خیرخواهانه و همچنین گزارش کار طرح‌های پیشین را می‌توانید در صفحه اختصاصی موسسه زیتون در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی zeitoon.org@ دریافت و مشاهده نمایید.