به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، وبینار یک‌روزه «دانش‌آموز مستقل- سال تحصیلی و چالش خانواده دبستانی‌ها» با هدف آگاهی بخشیدن والدین در شناسایی و مواجهه با مشکلات تحصیلی فرزندان دانش‌آموز مقطع دبستان، 17 آبان ماه به میزبانی مدرسه روانشناسی آکادمی زیتون برگزار خواهد شد.

این کارگاه در دو بخش «آشنایی و شناسایی مشکلات تحصیلی کودکان» و «نقش والدین در مسائل تحصیلی کودکان» به موشکافی انواع مشکلات تحصیلی کودکان و علل آن‌ها و بررسی روش‌های مواجهه با مسائل تحصیلی کودکان می‌پردازد.

تبیین روش‌های استقلال کودک در انجام تکالیف، بررسی نقش مادر در مسائل تحصیلی کودک و جایگاه پدر در رابطه با مسائل تحصیلی کودک از دیگر سرفصل‌های این وبینار آموزشی است.

کارگاه یک‌روزه دانش‌آموز مستقل- سال تحصیلی و چالش خانواده دبستانی‌ها با حضور و تدریس «صدیقه عاشوری» روانشناس و درمانگر کودک روز چهارشنبه 17 آبان ماه از ساعت 17 الی 20 به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

عموم والدینی که علاقه‌مند به شرکت در این رویداد آموزشی هستند، می‌توانند از طریق مراجعه به وب‌سایت آکادمی زیتون به نشانی www.zeitoonacademy.com و همچنین صفحه آکادمی زیتون در شبکه اینستاگرام به نشانی zeitoonacademy@ اقدام به ثبت‌نام نمایند.

لازم به ذکر است کارشناسان آکادمی زیتون از طریق پیام رسان واتس‌اپ، تلگرام یا بله با شماره 09909718663 همراه و راهنمای عموم علاقه‌مندان به شرکت در تمامی دوره‌های آموزشی هستند.