به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، طراحی و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی ویژه سه‌ماهه پاییز توسط آکادمی زیتون، نوید روزهای گرم و پر جنب‌وجوشی را برای هنرجویان و عموم علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌دهد. دوره‌های متنوع و متعددی که ذیل مدارس پنج‌گانه «مدیریت»، «پژوهش»، «رسانه»، «هنر و ادبیات» و «روانشناسی» تعریف شده و در نوبت برگزاری قرار گرفته است.

ازجمله کارگاه‌های آموزشی جدید و البته پرطرفدار مدرسه روانشناسی آکادمی زیتون؛ کارگاه تعاملی “Self Love” یا همان «ارتباط بین تو و پذیرش خودت» است که ویژه بانوان و دختران جوان و باهدف «آشنا شدن با مفهوم عشق و خوددوستی در زنان»، «ارتقا و بهبود رابطه درون فردی و تغییر نگرش زن نسبت به خود» و «بهبود کیفیت روابط بین فردی و زناشویی» برگزار می‌شود.

«مژگان امیدبخش» کارشناس ارشد مشاور خانواده در این کارگاه یک‌روزه که قرار است روز پنج‌شنبه چهارم آبان ماه از ساعت 16.00 الی 19.00 به صورت آنلاین برگزار شود، شرکت‌کنندگان را با مهارت‌هایی ازجمله عشق‌ورزی و زندگی با عزت‌نفس آشنا خواهد کرد.

اما مدرسه هنر و ادبیات هم دوره‌های جذاب و متنوعی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است. برگزاری سومین کارگاه «نقاش کوچولوی خلاق 1» با هدف تقویت خلاقیت کودکان با استفاده از هنر نقاشی، ویژه کودکان چهار تا هفت ساله از جمله برنامه‌های این مدرسه است که از نیمه دوم آبان ماه، روزهای چهارشنبه به مدت هشت جلسه یک‌ساعته پذیرای کودکان هنرمند خواهد بود.

دهمین دوره تئوری و عملی «قصه‌گویی» زیر نظر چهره محبوب دنیای شعر و داستان «مصطفی رحماندوست»، دومین دوره کارگاه «طراحی سنتی» مقدماتی با تدریس «ثریا عسگری» بانوی نگارگر و تذهیب‌کار در قالب دوره چهار جلسه‌ای، همچنین چهاردهمین دوره عکاسی مقدماتی 1 و 2 زیر نظر هنرمند کار بلد «مجید ناگهی» از دیگر دوره‌های آموزشی است که در سه‌ماهه پاییز 1402 به میزبانی مدرسه هنر و ادبیات برگزار خواهد شد.

هنرجویان علاقه‌مند به شرکت در دوره‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات همچنین می‌توانند در کنار برگزاری هفتمین کارگاه عملی خط «لطیف» و خط «ارشا» از مجموعه کارگاه‌های مقدماتی تایپوگرافی با حضور «محمد محمدی» و شانزدهمین دوره آموزش «خط معلی» زیر نظر مدرس هنرمند «محمد مهدی بحرینی»، از فرصت حضور در چهاردهمین کارگاه «موبایلگرافی» از تجربیات «علی بیات» برای عکاسی حرفه‌ای با موبایل استفاده کنند.

مدرسه رسانه آکادمی زیتون هم با برگزاری یازدهمین دوره «صداست که می‌ماند!»، شانزدهمین کارگاه «هنر گویندگی و فن‌ بیان» و دومین دوره «پادکستر» کارگاه پیشرفته عملی ساخت پادکست با تدریس «ولی اله اشرفی» میزبان هنرجویان علاقه‌مند به حضور فعال و موفق در دنیای صدا خواهد بود.

عموم علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آکادمی زیتون می‌توانند جهات کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات برگزاری دوره‌ها و نیز ثبت‌نام با رزرو دوره‌ها به سایت www.zeitoonacademy.com و همچنین صفحه اختصاصی آکادمی زیتون در شبکه اینستاگرام به نشانی شبکه اینستاگرام به نشانی zeitoonacademy@ مراجعه نمایند.

کارشناسان آکادمی زیتون نیز از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ، تلگرام یا بله با شماره 09909718663 پاسخگوی سوالات علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزشی خواهند بود.