به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، همزمان با آغاز ماه جمادی‌الاول و در ادامه اجرای پویش‌های خیرخواهانه در حمایت از هم‌وطنان نیازمند، طرح «قربانی ماه» با هدف توزیع گوشت قربانی از محل کمک‌های مردمی اجرا خواهد شد.

خانواده زیتون به شکرانه بازگشایی محل جدید فعالیت موسسه، قصد دارد با اجرای این طرح و جمع‌آوری هدایای هم‌وطنان نوع‌دوست، ضمن قربانی نمودن دو راس گوسفند، بسته‌های حاوی گوشت قربانی را میان خانواده‌های نیازمند توزیع کنند و از این مسیر میزبان هم‌وطنان خود در سفره شادی خود خواهند شد.

هزینه موردنیاز جهت اجرایی شدن این پویش؛ مبلغ 15 میلیون و سهم هر هم‌وطن نوع‌دوست، مبلغ 50 هزار تومان در نظر گرفته شده که ظرف گذشت دو روز از اعلام این طرح و با همکاری همراهان موسسه، تاکنون حدود سه میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

عموم خیران و علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشارکت در طرح قربانی ماه جمادی‌الاول، کمک‌های خود را به شماره کارت 4084-0006-2970-5022 و یا شماره‌حساب 3-13504617-8100-372 به نام موسسه زیتون واریز نمایند.

لازم به ذکر است صفحه اختصاصی موسسه زیتون در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی zeitoon.org@ علاوه بر اطلاع‌رسانی طرح‌ها و فعالیت‌های خود، به طور مستمر گزارش طرح‌های ماه پیشین را جهت اطلاع مخاطبان خود در قالب گزارش تصویری منتشر می‌کند.