به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، همزمان با فرا رسیدن ایام ولادت حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها)، تحریریه «کرب و بلا» با انتشار پرونده موضوعی «بانوی صبر»، تلاش کرده است همراه با مخاطبان خود، صفحاتی از زندگانی و سیره آن بانوی معظمه را ورق بزند.

این پرونده در هفت بخش مجزا با عناوینی از جمله «درباره حضرت زینب (سلام‌الله علیها)» به تبیین مختصری از زندگانی آن حضرت، جایگاه «عبدالله بن جعفر» نزد اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و همچنین مطالبی درباره فرزندان آن حضرت می‌پردازد.

همچنین در بخش «فضائل حضرت زینب (سلام‌الله علیها)» مطالبی در شرح کیفیت تولد حضرت، سخنان عقیله بنی‌هاشم هنگام ورود به کوفه، فضائل و شخصیت والای حضرت زینب و مقبره‌های منتسب به آن بانو بیان شده است.

«ادبیات زینبی» و «نگاه زینبی» از دیگر بخش‌های این پرونده موضوعی است که در کنار گالری تصاویر حرم مطهر زینب کبری (سلام اله علیها) مجموعه‌ای قابل توجه از مطالب و تصاویر با محوریت آن حضرت را در برابر دیدگان مخاطبان و کاربران قرار داده است.

از دیگر نکات قابل توجه این پرونده مجموعه مطالبی است که ذیل بخش «پرسش و پاسخ» منتشر و تلاش شده است تا با استفاده از کتب معتبر دینی و منابع موثق علمی به شبهاتی همچون تفاوت مقام معصومان (علیهم‌السلام) با مقربانی مانند حضرت عباس (علیه‌السلام) و زینب کبری (سلام‌الله علیها)، علت عدم همراهی عبدالله با امام حسین (علیه‌السلام) در سفر به کربلا و سوالاتی از این دست پاسخ دهد.

پرونده بانوی صبر را با مجموعه‌ای از مطالب خواندنی در بخش پرونده وب‌سایت کرب و بلا به نشانی www.karbobala.com دریافت و مطالعه نمایید.