به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، مدرسه هنر و ادبیات آکادمی زیتون در ادامه برگزاری کارگاه‌های خودشناسی، این بار سراغ بانوان و دختران جوان رفته است و قصد دارد کارگاه یک‌روزه‌ای را با عنوان «گمشده آشنا؛ احیای زنانگی و نقش آن در ارتباط» برگزار نماید.

این دورهمی آموزشی با هدف «آشنا شدن با مفهوم عشق و خوددوستی در زنان»، «ارتقا و بهبود رابطه درون فردی و تغییر نگرش زن نسبت به خود» و نیز «بهبود کیفیت روابط بین فردی و زناشویی» ویژه بانوان جوان و دختران با سن 18 سال به بالا برگزار خواهد شد.

اهمیت دوست داشتن خود و تاثیر آن بر سلامت روابط، تعریف زنانگی و مردانگی و تاثیر آن بر سلامت روان، راه‌های تقویت قطب زنانه و مردانه روان و پذیرش زن بودن و موفقیت در زندگی از مهم‌ترین موضوعاتی است که قرار است با حضور «مژگان امیدبخش» مشاور خانواده و زوج درمانگر، بررسی شود.

کارگاه یک‌روزه گمشده آشنا؛ احیای زنانگی و نقش آن در ارتباط نیمه دوم آذرماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه یک‌روزه می‌توانند به وب‌سایت رسمی آکادمی زیتون به نشانی www.zeitoonacademy.com و همچنین صفحه اختصاصی آکادمی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی zeitoonacademy@ مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است کارشناسان آکادمی زیتون با شماره 09909718663 در پیام‌رسان واتس‌اپ، تلگرام یا بله راهنما و پاسخگوی عموم علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه گمشده آشنا و دیگر دوره‌های آموزشی هستند.