به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، با نزدیک شدن به زمستان و برگزاری جشن‌های سنتی شب یلدا، آکادمی زیتون نیز با برگزاری رویداد «یلدا با طعم قصه»، یلدایی متفاوت و به یادماندنی برای کودکان تدارک دیده است.

این رویداد پنج‌شنبه 30 آذرماه از ساعت 9.30 الی 13 عصر با ویژه‌برنامه‌های مختلف و متنوع برگزار خواهد شد.

شیرین‌ترین بخش این رویداد، کارگاه قصه‌گویی است که با حضور استاد «مصطفی رحماندوست»، کودکان گروه سنی 4 تا 7 ساله و 8 تا 12 ساله، در دو بخش مجزا پای قصه‌های شنیدنی قصه گوی محبوبشان خواهند نشست.

کارگاه «نقاشی و خلاقیت» با راهنمایی «شیدا باعثی» تصویرگر و مربی نقاشی و نمایش خلاق ویژه کودکان 4 تا 7 ساله و «اعظم بقالیان» مدرس خلاقیت کودکان 8 تا 12 ساله هم از دیگر برنامه‌های ویژه شب یلدای آکادمی زیتون است.

البته در این رویداد جذاب و به یادماندنی، قرار است بچه‌ها در کنار ساخت کاردستی و اجرای نمایش خلاق زیر نظر «فاطمه اصفهانی» مربی نمایش کودکانه، از تجربیات «نرگس اصفهانی» مشاور و بازی درمانگر هم برای طراحی بازی‌های خلاق و هدفمند هم بهره‌مند شوند.

آکادمی زیتون تلاش خود را بر این قرار داده است تا با دعوت از اساتید کار بلد و متخصص حوزه کودکان، ضمن برگزاری یک رویداد آموزش محور، شب یلدا را برای کوکان دلبندتان خاطره‌انگیزتر از هرسال نماید.

برای حضور در این کارگاه می‌توانید علاوه بر سایت آکادمی زیتون به نشانی www.zeitoonacademy.com به صفحه اختصاصی آکادمی زیتون در اینستاگرام با نشانی zeitoonacademy@ هم مراجعه و تجربه یک بلدای به یادماندنی در فضای موسسه زیتون را به کودکانتان هدیه کنید.