به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، در آستانه فرا رسیدن ماه رجب و تاکید ویژه بر زیارت حضرت حسین بن علی (علیه‌السلام) در این ماه به روایات ائمه معصومین (علیهم‌السلام)، تحریریه وب‌سایت «کرب و بلا» پرونده ویژه زیارت با عنوان «زیارت امام حسین (علیه‌السلام)؛ نماد شیعه در جهان» را منتشر کرد.

این پرونده موضوعی در پنج بخش مختلف و با عناوین متنوع تهیه و تلاش شده است با استفاده از منابع روایی معتبر و بیان کارشناسان موثق حوزه دین، ضمن پاسخ به پرسش‌های اعتقادی، فضایل زیارت حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) به تفصیل شرح داده شود.

«چرا زیارت قبور ائمه شرک نیست؟» و «زیارت امام حسین (علیه‌السلام) و این همه ثواب؟» ازجمله مقالاتی است که ذیل عنوان «چند پرسش در مورد زیارت» با هدف پاسخ به شبهات مطرح در مورد زیارت منتشر شده است.

«از میان متون زیارت مخصوصه سیدالشهدا (علیه‌السلام)» بخش دیگری از این ویژه‌نامه است که به متن زیارات مخصوصه حضرت ازجمله زیارات مخصوصه ماه رجب، زیارت مخصوصه نیمه شعبان، زیارت عاشورا، زیارت اربعین و ... اختصاص یافته است.

در بخش «یک زیارت و این همه برکت» نیز با مطالبی ازجمله «نَمی از دریای فضایل زیارت امام حسین (علیه‌السلام)»، «برتری زیارت سیدالشهدا (علیه‌السلام) بر حج»، «چرا برای زیارت امام حسین (علیه‌السلام)، ثواب‌های مختلفی ذکر شده است؟» و ... به تبیین برکات منسکی مقدس به نام زیارت پرداخته شده است.

«پیامبر پایه‌گذار زیارت امام حسین (علیه‌السلام) و امام صادق فرهنگ‌ساز آن»، «اهتمام امام حسن عسکری به احیای زیارت سیدالشهدا (علیه‌السلام)»، «راهزن ناصبی که شاعر اهل‌بیت شد» و «چگونگی زیارت از راه دور» عناوین مطالبی است که در بخش دیگری از پرونده با عنوان «به زیارت برویم» منتشر شده است.

پرونده ویژه زیارت امام حسین (علیه‌السلام)؛ نماد شیعه در جهان را در کنار تازه‌ترین اخبار و مطالب حوزه معارف حسینی می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت کرب و بلا به نشانی www.karbobala.com دریافت و مطالعه نمایید.