به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، مدرسه روانشناسی آکادمی زیتون قصد دارد بهمن‌ماه سال جاری با برگزاری یک رویداد جدید و هدفمند با عنوان «تجربه حال خوب در محیط کار» فرصتی را جهت انتخاب موفق فرصت‌های شغلی و نیز مواجهه با چالش‌های محیط کار برگزار نماید.

«ماهیت رنج و استراتژی‌های عملیاتی برای تحمل آن در محیط کار»، «برقراری تعادل در زندگی شخصی و دنیای شغل»، «راهکارهای مقابله با اضطراب و بی‌قراری در محیط کار»، «آشنایی با چالش‌های رفتاری در محیط کار» از مهم‌ترین سرفصل‌هایی است که در این رویداد یک‌روزه با تدریس «علی نیک‌سرشت» مدرس باتجربه، روان‌درمانگر و کارشناسی ارشد روانشناسی بررسی خواهد شد.

مخاطب این رویداد همه شاغلین و البته همه جوانانی هستند که در آستانه ورود به دنیای کار و در تب‌وتاب انتخاب شغل مناسب در محیطی امن و آرام هستند.

کارگاه یک‌روزه تجربه حال خوب در محیط کار، روز جمعه 13 بهمن‌ماه از ساعت 10 الی 13 به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. هنرجویان شرکت‌کننده پس از اتمام کارگاه در صورت دارا بودن شرایط، گواهینامه شرکت در دوره دریافت خواهند کرد.

برای ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه می‌توانید علاوه بر وب‌سایت رسمی آکادمی زیتون به نشانی www.zeitoonacademy.com از طریق صفحه اختصاصی آکادمی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی zeitoonacademy@ مراجعه کنید و از این فرصت ویژه بهره‌مند شوید.