به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، «پا به پای هم» عنوان طرحی است که به همت مجموعه فرهنگی زیتون، همزمان با آغاز ماه رجب با دعوت از عموم خیران و هم‌وطنان نوع‌دوست آغاز شده است.

در این پویش که با همکاری موسسه خیریه «مهرآفرین» اجرا شده، قرار است از محل صدقات، نذورات و کمک‌های مردمی، هزینه تهیه پروتز زانو برای «ریحانه» دختر هشت‌ساله‌ای که از معلولیت جسمی حرکتی رنج می‌برد، فراهم شود.

مبلغ موردنیاز این طرح هفت میلیون تومان برآورد شده و هر هم‌وطن نوع‌دوست با یک سهم 40 هزارتومانی می‌تواند در این طرح خیرخواهانه مشارکت نماید.

عموم خیران و علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 4084-0006-2970-5022 و یا شماره‌حساب 3-13504617-8100-372 به نام موسسه زیتون واریز نمایند.

موسسه زیتون به عنوان یک موسسه فرهنگی فعال در حوزه ترویج معارف حسینی، غم و اندوه تک‌تک انسان‌ها را غم و درد خود می‌داند و با راه‌اندازی طرح‌هایی همچون پویش همدلی پا به پای، قدمی هرچند کوچک جهت کاستن از آلام همنوعان خود بردارد.

صفحه اختصاصی موسسه زیتون در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی zeitoon.org@ پذیرای نظرات مخاطبان در خصوص این طرح‌ها و همچنین آماده ارائه گزارش از طرح‌های اجرا شده ماه‌های گذشته است.