روابط عمومی موسسه زیتون: همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (علیه‌السلام) که در تقویم ملی به عنوان بزرگداشت مقام مرد و تکریم پدر، نام‌گذاری شده است، آکادمی زیتون با انتشار پستی در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از تلاش‌های دلسوزانه و حمایت‌های پدرانه اساتید خود قدردانی به عمل آورد.

«مصطفی رحماندوست» یار قدیمی قصه و کتاب و مدرس دوره‌های «قصه‌گویی» و «نوشتن برای کودکان»، در کنار «ساسان پناهی» استاد کار بلد دوره جامع «فتوشاپ» و چهره شناخته‌شده عرصه قاب و دوربین، «مجید ناگهی» مربی دوره جامع عکاسی، ازجمله اساتید حرفه‌ای و نام آشنایی هستند که در این سال‌ها با حضور در دوره‌های آموزشی مختلف این موسسه، راه مسلط شدن به دانش روز و پیشرفت را پیش پای هنرجویان جوان نهاده‌اند.

آکادمی زیتون مفتخر است با برگزاری دوره‌های آموزشی با سابقه چندین ساله همچون «خط معلی»، «نویسنده شویم»، «فن بیان»، «موبایل گرافی»، «روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام» میزبان «محمدمهدی بحرینی»، «سید علی شجاعی»، «ولی‌الله اشرفی»، «علی بیات» و ... اساتیدی باشد که هریک به گونه‌ای نقش پدری برای هنرجویان ایفا می‌کنند و حالا حضور استعدادهای حرف ای و جوان همچون «علی نیک‌سرشت»، «محمدصادق ترابی» و ... حلقه پدران باتجربه و مردان جوان و کار بلد را در مدارس چهارگانه تکمیل کرده است.

دست‌اندرکاران و اعضای خانواده زیتون، این مناسبت نورانی را بهانه‌ای برای تکریم زحمات مستمر و حمایت‌های پدرانه مدیرعامل، اساتید و مربیان دانسته و آرزوی سلامت و موفقیت برای تمامی مردان ایران زمین دارد.