به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، در روزهای پایانی اسفندماه سال جاری، آکادمی زیتون با برگزاری مجموعه کارگاه‌های تخصصی متنوع و متعدد، به استقبال سال 1403 رفته است.

کارگاه‌های آموزشی کسب و کار در اینستاگرام از جمله این عناوین آموزشی است که توسط مدرسه رسانه آکادمی زیتون برای روزهای پایانی سال تدارک دیده شده و در صدد آن است که با برگزاری دوره آموزشی «توسعه و رشد کسب‌و‌کار» ترفندهای بهبود تولید محتوا، چگونگی تیم‌سازی، توسعه و رشد کسب‌وکار در اینستاگرام را آموزش داده و مطالب به‌روز و تخصصی درباره چگونگی وایرال شدن محتوا و طراحی کمپین فروش به فعالان این حوزه ارائه نماید.

این دوره آموزشی زیر نظر «ابوالفضل گویا» و در قالب پنج جلسه دوساعتی، از 28 بهمن‌ماه، روزهای شنبه ساعت 18 الی 20 برگزار می‌شود.

«اتاق جراحی اینستاگرام» هم عنوان کارگاه یک‌روزه‌ای است که با تدریس مشترک «ابوالفضل گویا» و «مسعود بلوریان» روز جمعه 11 اسفندماه از ساعت 10 الی 12 برگزار خواهد شد.

طی برگزاری کارگاه در کنار پرداختن به مباحثی ازجمله اینستاگرام چیست؟ چه چیزهایی وایرال می‌شود و چگونه؟ کپی‌برداری یا دزدی محتوا؟ و ... ایده پردازی عملیاتی و اجرایی برای صفحه شخصی تک‌تک افراد حاضر در جلسه صورت خواهد گرفت

فرصتی برای تجربه لذت، خاطره و خلاقیت

کارگاه یک‌روزه «داستان را بازی کنیم» با محوریت قصه‌گویی به عنوان تکنولوژی آموزشی از جمله برنامه‌های مدرسه هنر و ادبیات آکادمی زیتون است که برای نخستین بار برگزار می‌شود و والدین و معلمان مدارس و موسسات آموزشی و عموم علاقه‌مندان به حوزه بازی مخاطب این رویداد یک‌روزه هستند.

کارگاه داستان را بازی کنیم با تدریس «مصطفی رحماندوست»، «محمدصادق ترابی» و «سید محمد بنایی» روز چهارشنبه 16 اسفندماه از ساعت 16.30 الی 20 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

همنشینی با صاحبان آثار ادبی ایران و جهان

برگزاری نشسته‌ای «بیهقی پلاس» دیگر برنامه مدرسه هنر و ادبیات است که با حضور چهره نام‌آشنای دوره‌های بیهقی خوانی «باسین حجازی» علاقه‌مندان را پای داستان‌های نویسندگانی از ادبیات ایران و جهان خواهد نشاند.

نشست «بیهقی+ همینگوی 1» به داستان «آدمکش‌ها» ی «ارنست همینگوی» و حکایت «فضل ربیع» از مجلد پنجم تاریخ بیهقی اختصاص دارد که روز پنج‌شنبه 17 اسفندماه از ساعت 9.30 الی 13.30 برگزار خواهد شد.

نشست «بیهقی+ همینگوی 2» با محوریت اقتباس سینمایی سال 1946 از داستان کوتاه آدمکش‌ها و متن حکایت پنجم از باب دوازدهم کتاب «فرج بعد از شدت» نیز روز پنجشنبه 24 اسفندماه میزبان دوستداران ادبیات معاصر و کلاسیک است.

آکادمی زیتون تلاش دارد با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، فرصت ویژه‌ای را برای هنرجویان در حوزه‌های مختلف ادبی، هنری و کسب‌وکار فراهم کند و از همه علاقه‌مندان دعوت می‌کند با مراجعه به وب‌سایت آکادمی زیتون به نشانی www.zeitoonacademy.com و همچنین صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی zeitoonacademy@ به جمع هنرجویان این دوره‌ها بپیوندند و لذت کسب مهارت در کنار اساتید حرفه‌ای را تجربه کنند.