به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، کمپین نوروزی آکادمی زیتون با هدف فراهم نمودن امکان استفاده از مزایای پیش ثبت‌نام دوره‌های آموزشی برای عموم علاقه‌مندان آغاز شده است.

شرکت در دوره‌های مختلف آموزشی، هنری، فنی و حرفه‌ای، مورد علاقه و البته نیاز بسیاری از هنرجویان و هنردوستان در رده‌های مختلف سنی است تا از این رهگذر، علاوه بر مسلط شدن به مهارت‌ها و دانش روز دنیا بتوانند راهی نیز به دنیای کسب‌وکار داشته باشند اما به دلایل مختلف ازجمله شرایط اقتصادی، هزینه شرکت در این دوره‌ها گاهی به شکل مانع سر راه هنردوستان ظاهرشده و افراد را از رسیدن به خواسته‌ها و علایقشان باز داشته است.

آکادمی زیتون همزمان با عید خجسته نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در آستانه سال جدید، با تدارک عیدانه‌ای ویژه، اقدام به راه‌اندازی کمپین نوروزی نموده است و قصد دارد شرایط استفاده از دوره‌های متنوع و مختلف خود را برای عموم علاقه‌مندان با هر سلیقه و شرایط مالی تسهیل نماید.

بر اساس این طرح عیدانه، هنرجویانی که از ششم اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین‌ماه سال 1403 پیش ثبت‌نام خود را در دوره‌های سال جدید قطعی کنند، از تخفیف ویژه و محاسبه هزینه تمامی دوره‌ها مطابق هزینه سال 1402 بهره‌‌مند خواهند شد.

عموم علاقه‌مندان استفاده از این شرایط ویژه و دریافت عیدانه آکادمی زیتون می‌توانند تا پایان 15 فروردین‌ماه سال 1403 از طریق سایت رسمی آکادمی زیتون به نشانی www.zeitoonacademy.com و همچنین صفحه اینستاگرام با نشانی zeitoonacademy@ نسبت به پیش ثبت‌نام هر یک از دوره‌های آموزشی مورد علاقه خود اقدام نمایند.