به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، با حلول ماه مبارک رمضان و در آستانه فرا رسیدن سال نو، موسسه زیتون در تلاش است با تهیه و توزیع ده بسته مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند در قالب طرح «سهمی از مهمانی خدا» به سفره مادران سرپرست خانوار رونق دهد و شادی آغاز سال نو را با کودکان بد سرپرست تقسیم کند.

برای تهیه این بسته‌ها که شامل برنج، روغن و مواد غذایی مورد نیاز به خصوص در ماه مبارک رمضان است، مبلغ 12 میلیون تومان برآورد شده و قرار است این مبلغ با همت جمعی خیران و مردم نوع‌دوست کشورمان فراهم شود.

مومنان روزه‌دار و مردم خیر با تقبل یک سهم به مبلغ 50 هزار تومان و واریز آن به شماره کارت 4084-0006-2970-5022 و یا شماره‌حساب 3-13504617-8100-372 به نام موسسه زیتون در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

البته مشارکت در طرح خیرخواهانه ویژه ماه رمضان محدود به تقبل این مبلغ نیست و عموم هموطنان می‌توانند با هر میزان توان مالی سهمی در رونق سفره افطار نیازمندان داشته باشند و نیز با بازنشر این فراخوان در صفحات شخصی و گروهی خود، سال نو را به کام کودکان محروم شیرین کنند.

صفحه اختصاصی موسسه زیتون در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی zeitoon.org@ پذیرای نظرات مخاطبان در خصوص این طرح‌ها و همچنین آماده ارائه گزارش از طرح‌های همدلی ماه‌های گذشته است.