به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر و به شکرانه توفیق یک ماه بندگی و طاعت، موسسه زیتون بر آن شده است با همیاری و مشارکت هم‌وطنان نوع دوست، در قالب طرح «سهم من از لبخند تو» هزینه درمان دندانپزشکی دو کودک بد سرپرست را تامین کند.

«نرگس» و «نغمه» دو دختر خردسالی هستند که متاسفانه به دلیل درگیری والدین خود با بلای خانمان‌سوز اعتیاد و بستری بودن در کمپ ترک اعتیاد، چندی است از نعمت آغوش گرم خانواده و حمایت‌های دلسوزانه پدر و مادری محروم مانده‌اند، اکنون به دلیل مشکلات حاد دندان و نیاز به خدمات درمانی دندانپزشکی، چشم به راه کمک‌های مردمی هستند.

موسسه زیتون از تمامی هم‌وطنانی که یک ماه مهمان خوان پر نعمت الهی بودند، دعوت می‌کند شکرانه این هم‌سفرگی با خدای بی‌نیاز را با مشارکت در تامین هزینه درمان این دو کودک خردسال به جا آورند و با اهدا حداقل یک سهم به مبلغ 40 هزارتویمان به شماره کارت 4084-0006-2970-5022 و یا شماره‌حساب 3-13504617-8100-372 به نام موسسه زیتون، سهمی از لبخند دختران نیازمند هم‌وطن خود داشته باشند.

مشارکت در این طرح منحصر به پرداخت مبلغ مورد اشاره نیست و تک‌تک مردم نوع‌دوست می‌توانند به ر میزان که در توان دارند و یا فقط با اشتراک‌گذاری این طرح، دستی برای دستگیری از این دو کودک دراز کنند.

اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های موسسه زیتون در اجرای طرح‌های خیرخواهانه را در صفحه اختصاصی موسسه زیتون در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی zeitoon.org@ دریافت و مشاهده نمایید.