به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، مدرسه هنر و ادبیات آکادمی زیتون قصد دارد خردادماه سال جاری تور دوروزه عکاسی در کویر مرکزی ایران را با سفر تفریحی-‌آموزشی به شهر نطنز برگزار کند.

این تور آموزشی با راهنمایی «علی بیات» عکاس و فیلمساز جوان و مدرس دوره‌های موبایل گرافی برگزار می‌شود و علاوه بر آموزش عکاسی در زمان‌های طلایی و عکاسی در شب، با برگزاری جلسه نقد و تحلیل، فرصت مغتنمی برای بررسی و ارزیابی عکس‌ها نیز برای شرکت‌کنندگان فراهم خواهد شد.

هنرجویان عکاسی حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی در طبیعت با ثبت‌نام و شرکت در این سفر آموزشی ضمن اقامت دوروزه و سیاحت در «بوتیک هتل کوهاب» کویر مرکزی ایران به همراه «ریحانه گیوه‌چیان» راهنمای حرفه‌ای گردشگری، از لذت تجربه عکاسی حرفه‌ای در طبیعت بکر و زیبایی خیره‌کننده کهکشان راه شیری در شب کویر بهره‌مند خواهند شد.

تور آموزشی عکاسی در کویر پنج‌شنبه و جمعه سوم و چهارم خردادماه به میزبانی مدرسه هنر و ادبیات آکادمی زیتون برگزار می‌شود و همه علاقه‌مندان عکاسی با دوربین حرفه‌ای و یا دوربین تلفن همراه می‌توانند به سایت آکادمی زیتون به نشانی www.zeitoonacademy.com و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و استفاده از تسهیلات قسطی هزینه دوره با شماره 09909718663 تماس حاصل نمایند.

کارشناسان آکادمی زیتون ضمن پاسخگویی به تماس مخاطبان در پیام‌رسان واتس‌اپ، تلگرام یا بله نیز راهنمای علاقه‌مندان به شرکت در این سفر آموزشی و تفریحی هستند.