به گزارش روابط عمومی موسسه «زیتون» وب سایت تخصصی امام حسین(علیه‎السلام) «کرب و بلا» از سوی شورای داوری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان نامزد برترین وب سایت حوزه دین و معارف این جشنواره معرفی شد.

 

این شورا پس از برگزاری دو نشست هم‌اندیشی و بررسی آثار شرکت‌کننده در پنج گروه اصلی، اسامی نامزدهای دریافت تندیس برترین وب‌سایت و اپلیکیشن را اعلام کرد که بر این اساس وب‌سایت «کرب و بلا» در کنار پایگاه‌های اطلاع‌رسانی «راهنمای زائر اربعین»، «کتابخانه مجازی الفبا»، «معجزه» و «خیمه» به‌عنوان نامزد وب‌سایت برتر گروه دین و معارف جشنواره دوازدهم معرفی ‌شده است.

 

وب سایت کرب و بلا در سال 91 و در پنجمین دوره این جشنواره ملی، عنوان تندیس برترین وب‌سایت حوزه دین و معارف را از آن خود کرده بود. کرب و بلا همچنین در سال‌های 93 و 97 نیز به عنوان نامزد دریافت تندیس برترین وب‌سایت جشنواره وب و موبایل ایران معرفی شد.

 

وب‌سایت تخصصی امام حسین (علیهالسلام) یکی از با سابقه ترین پروژه‌های وابسته به موسسه زیتون است که با محوریت حضرت سیدالشهدا(علیه‎السلام) اقدام به تولید، تجمیع و انتشار محتوا در بخش‌های مختلفی نظیر اخبار، مقالات، مصاحبه با کارشناسان، یادداشت و ... می‌نماید.

 

این سایت با بیش از هشت میلیون بازدید سالانه، یکی از پرمخاطب‌ترین وب‌سایت‌های حوزه دین و معارف است که به‌واسطه کیفیت و نوآوری در انتشار محتوای مکتوب، صوتی و تصویری موفق به جذب کاربران در فضای مجازی شده است.

 

جشنواره وب و موبایل ایران هرساله با هدف توسعه فضای کسب و کارهای آنلاین، کمک کردن به استارتاپ های نوپا برای شناخت بیشتر مردم از ابزارهای جدید وب و موبایل در راستای کمک به زندگی بهتر، سالم و مدرن برگزار می شود.

 

دبیرخانه جشنواره در گروه‌های مختلف اقدام به فراخوان از فعالان این حوزه نموده و پس از بررسی آثار رسیده در هر حوزه پنج وب‌سایت را به عنوان نامزد دریافت تندیس و در هر گروه یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به‌عنوان برگزیده معرفی می‌کند.

 

رای‌گیری برای انتخاب برگزیدگان نهایی، از صبح یکشنبه ششم بهمن‌ماه، با دادن دسترسی به صاحبان اثر ثبت‌شده در جشنواره، آغاز خواهد شد.

 

لازم به ذکر است دوازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران روزهای 24 و 25 بهمن‌ماه با اعلام برترین وب‌سایت و اپلیکیشن به کار خود پایان خواهد داد.