به گزارش روابط عمومی موسسه «زیتون» هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم‌الحرام سال 1437 و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام)، نسخه اولیه وب‌سایت جدید «کرب و بلا» که حاصل هشت ماه کار تیمی واحدهای مختلف از جمله واحد تحریریه، فنی،‌ گرافیک و تحقیق و توسعه است رونمایی شد.

 

سردبیر وب‌سایت کرب و بلا با اعلام این خبر گفت: این نسخه اولیه سایت جدید است و در آینده نزدیک، سرویس‌های محتوایی دیگر نیز به آن افزوده خواهد شد.

 

به گفته «محمدحسین اربابی فر» ارتقا کیفیت و کمیت مطالب قرار داده شده در سایت کرب و بلا ایجاب می‌کند برای نمایش بهتر و دسترسی آسان‌تر به آن‌ها تغییراتی در سایت ایجاد کنیم تا بتوانیم همچون گذشته در جهت بهبود خدمت‌رسانی به دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) حرکت کنیم.

 

وی در تشریح ویژگی‌های نسخه جدید این وب‌سایت گفت: اضافه شدن بخش‌های جدید به سایت نظیر بخش اندیشه، تاریخ و ادبیات، دسترسی هم‌زمان به دسته‌بندی موضوع محور و قالب محور، مشارکت بیشتر نخبگان و صاحبان اندیشه در تهیه محتوا، اضافه شدن قسمت‌های مصاحبه، یادداشت، اخبار تخصصی هر بخش و افزایش امکان تعامل دوطرفه با کاربران، برخی از ویژگی‌های نسخه جدید پایگاه تخصصی امام حسین (علیه‌السلام) است.

 

یادآور می‌شود وب‌سایت کرب و بلا به عنوان یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین پروژه‌های موسسه زیتون است و فرایند تحقیق، بحث و بررسی و نهایی شدن این تغییرات از بهمن‌ماه سال گذشته و با همکاری بی‌وقفه تیم تحریریه، شورای مرکزی وب‌سایت کرب و بلا و تیم گرافیک آغاز و بعد از گذشت هشت ماه اکنون در قالب جدید در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفته است.