به گزارش روابط عمومی موسسه «زیتون» ، در آستانه 25 خردادماه ، روز جهانی انتقال خون و با توجه به شرایط خاص کشور ناشی از شیوع بیماری کرونا و کاهش چشمگیر ذخیره خونی کشور این موسسه از همه دوستداران اهل‌بیت و محبین حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) دعوت کرد در امر حیات‌بخش اهدای خون مشارکت نمایند.

 

بر اساس اعلام سازمان انتقال خون، شیوع بیماری کرونا طی ماه‌های اخیر موجب کاهش ذخیره خونی کشور از یک‌سو و نیاز شدید بیماران به گروه‌های خونی از سوی دیگر شده است و به همین جهت این سازمان در فراخوانی با اعلام شعار «اهدای خون برای جهانی سالم» از همه مردم خواسته نسبت به حضور گسترده در این امر خیر مشارکت کنند.   

 

این سازمان به مردم نیکوکار اطمینان داده است تمامی استانداردهای لازم و پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از بیماری کرونا در مراکز اهدا خون رعایت خواهد شد و مردم بدون هیچ‌گونه نگرانی در این مراکز به عنوان امن‌ترین جا حضور یابند.

 

لازم به ذکر است موسسه زیتون در راستای وظیفه اجتماعی خود و طبق تفاهم‌نامه منعقده با سازمان انتقال خون از سال 1395 تاکنون به عنوان بازوی حمایتی و تبلیغاتی این سازمان تلاش ویژه‌ای جهت اطلاع‌رسانی و تبلیغ فرهنگ اهدای خون در گروه‌های مردمی و هیئات مذهبی صورت داده و نقش موثری در اقبال عمومی مردم جهت اهدای گروه‌های خونی داشته است.