به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، در ادامه بررسی فعالیت واحدهای مختلف موسسه زیتون، صبح امروز در نشستی با حضور مدیران واحدها و اعضای موسسه، فعالیت‌های کنونی و برنامه‌های آتی واحد آموزش زیتون شرح داده شد.

مدیر آکادمی زیتون در بخش نخست سخنان خود با مروری کوتاه بر تاریخچه و فعالیت‌های پیشین این واحد گفت: آکادمی زیتون حدود سال 96 شکل گرفت و نیاز به حضور نیروی جوان، کاربلد و حرفه‌ای مبنای تشکیل این واحد بود.

به گفته «یاسمن باروتیان»، در آن مقطع زمانی آنچه به واقع مهم به نظر می‌آمد؛ ارتقای سطح مهارت حرفه‌ای و در کنار آن دانش دینی کارکنان و پرسنل موسسه بود و بر این اساس شاهد طراحی و برگزاری دوره‌هایی از جمله معارف حسینی، مجازی‌نویسی و ... بودیم.

افزایش سرفصل دوره‌های آموزشی و ایجاد تغییراتی در پروسه فعالیت‌های آکادمی موضوعی بود که باروتیان به عنوان گام بعدی فعالیت این واحد به آن اشاره کرد و اظهار داشت: آکادمی در ابتدا نگاه درآمدزایی به موضوع برگزاری کلاس‌ها نداشت و حتی متقبل هزینه‌هایی نیز شد. اما با گذشت زمان و گسترش حوزه فعالیت موسسه زیتون و نیاز به تامین بودجه، مسئولان آکادمی بر آن شدند علاوه بر وجه آموزشی و فرهنگی، وجه اثرگذاری اقتصادی را نیز برای واحد آموزش موسسه تعریف کنند تا از رهگذر برگزاری دوره‌های آموزشی، بتوان منابع مالی مورد نیاز سایر پروژه‌های زیتون را نیز تامین کرد.

مدیر آکادمی با ابراز رضایت از شرایط فعلی این واحد تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به حضور اساتید برجسته‌ و تعریف سرفصل‌های مختلف و البته کاربردی برای دوره‌های آموزشی، تاکید مدیران موسسه بر ایجاد فضای دوستانه و توام با رفتار صادقانه، آکادمی زیتون مورد اقبال قابل توجه مخاطبان و هنرجویان قرار گرفته است و در حال حاضر با اطمینان می‌توانیم بگوییم این واحد با جذب و همراهی بیش از 1000 کاربر وفادار، توانسته به دیگر هدف خود که شکل‌گیری شبکه روابط بوده است نائل آید.

آنچه در سخنان مدیر آکادمی قابل توجه و البته کاربردی برای اعضای سایر واحدهای موسسه زیتون بود؛ دغدغه و تلاش این واحد برای رفع نیازمندی کمی و کیفی سایر پروژه‌های زیتون بود که در این راستا برگزاری دوره ویکی‌نویسی، دوره آموزش تخصصی تولید محتوا، آموزش فتوشاپ و .... جهت تربیت نیروی حرفه‌ای مورد نیاز پروژه‌ها و نیز ارتباط‌گیری و معرفی اساتید مختلف در قالب شبکه افراد را می‌توان نام برد.

یاسمن باروتیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های آتی آکادمی زیتون اظهار داشت: با توجه به گسترش سرفصل‌های تعریف شده برای مدارس پنج‌گانه، حجم بالای متقاضیان شرکت در دوره‌ها و محدود بودن فضای داخلی موسسه برای تشکیل کلاس‌ها در حال حاضر مهم‌ترین برنامه آکادمی تشکیل این کلاس‌ها در فضاهای خارج از موسسه است و بر این اساس در حال رایزنی با مراکز فرهنگی هستیم تا بتوانیم در شرایط بهتری میزبان هنرجویان باشیم.

مدیر آکادمی زیتون در خاتمه سخنان خود بر اعتبار برند آکادمی زیتون تاکید و خاطرنشان کرد: بواسطه جذب اساتید مطرح کشور از جمله «سید علی شجاعی»، «مصطفی رحماندوست»، «مجید ناگهی»، «حمید محمدی» و ... همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی مطابق استانداردهای روز و درصد اقبال مخاطبان، اکنون واحد آکادمی از قابلیت بالایی برخوردار است و آنچه تاکنون به عنوان خروجی این واحد مشاهده شده؛ تنها درصد کمی از این قابلیت‌هاست که امیدواریم با همکاری تک‌تک پرسنل موسسه، تبلیغ موثر و همچنین جذب سرمایه‌گذارانی که دغدغه کار فرهنگی دارند بتوانیم تمام ظرفیت نهفته آکادمی را به فعلیت برسانیم.

علاقه‌مندان به آشنایی با برنامه‌های آکادمی و همچنین اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای این واحد می‌توانند علاوه بر وب‌سایت اختصاصی آکادمی به نشانی www.zeitoonacademy.com به صفحه اینستاگرام zeitoonacademy@ مراجعه نمایند.

یادآور می‌شود جلسات معرفی پروژه‌های زیتون روزهای سه‌شنیه هرهفته با حضور مدیران و پرسنل و با هدف هم‌افزایی کارکنان و شناسایی نقاط ضعف و قوت واحدها برگزار می‌شود.