به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، همزمان با فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد خجسته این ماه نورانی، موسسه زیتون در ادامه طرح‌های همدلی هر ماه خود، این بار تلاش دارد با اجرای پویش مردمی «بذر محبت» پوشاک مورد نیاز دو دختر خردسال بی‌سرپرست را تامین کند.

«نفس» دخترک هشت‌ساله و «نگار» ده‌ساله، دختران خردسال بی‌سرپرستی هستند که چند وقتی است در مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست استان کرمان نگهداری می‌شوند و اکنون به البسه و لوازم شخصی، لباس مدرسه، کیف و کفش نیاز دارند.

هزینه تامین مایحتاج این دختران خردسال بالغ ‌بر هشت میلیون تومان برآورد شده است و موسسه زیتون تلاش دارد از محل صدقات، خیرات و کمک‌های مردمی این هزینه را تامین و دل این دختران معصوم را شاد کند.

سهم هر یک از خیرین نوع‌دوست جهت مشارکت در این طرح مبلغ 40 هزار تومان در نظر گرفته شده و عموم علاقه‌مندان به رونق این طرح مردمی، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 4084-0006-2970-5022 و یا شماره‌حساب 3-13504617-8100-372 به نام موسسه زیتون واریز نمایند.

صفحه اختصاصی موسسه زیتون در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی zeitoon.org@ پذیرای نظرات مخاطبان در خصوص این طرح‌ها و همچنین آماده ارائه گزارش از طرح‌های ماه‌های گذشته است.