اخبار زیتونی

دیگران چه می‌کنند؟

آیا در چهارراه فرهنگی دنیا نامی از حسین بن علی (ع) می‌شنوید؟

امروز بسیاری از آنها که دیگر گوشه‌ای از «هایدپارک» را برای یافتن رستگاری انتخاب نمی‌کنند، در هجوم اطلاع‌رسانی‌های اینترنتی در جستجو هستند.

ادامه ۸۹۰

دیگران چه می‌کنند؟

گوی و میدان حفظ میراث تشیع در دستان شیعیان اسماعیلی

در این موزه آثاری از مجموعه‌های تاریخ اسلام جمع‌آوری‌شده و فضای مناسب برای بحث و تبادل‌نظر و آشنایی بیشتر با فرهنگ مسلمانان در کنار موزه، بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کند.

ادامه ۷۹۶

اربعین حسینی و لزوم مطالعه پیاده‌روی اربعین

لازمه فهم وضعیت مطلوب برای پیاده‌روی اربعین، فهم آن در بستر اتفاقات و تغییرات در طول سال و به دنبال آن برنامه‌ریزی راهبردی و عملیاتی بر این اساس است.

ادامه ۷۰۹

دیگران چه می‌کنند؟

از داعش هم عقب افتادیم!

داعش که از توانمندترین و حرفه‌ای‌ترین تیم‌های طراحی، فنی و تولید محتوا در فضای افراطی‌گری استفاده و مجلات جذابی را به زبان‌های مختلف تولید می‌کرد، حالا مجموعه‌ای متشکل از 90 هزار اثر را در قالب کتابخانه دیجیتال به وجود آورده است.

ادامه ۸۰۱

دیگران چه می‌کنند؟

تاسیس کرسی دانشگاهی زرتشتی پژوهی و جای خالی کرسی‌های حسین پژوهی

تاسیس کرسی زرتشتی پژوهی در یکی از برترین دانشگاه‌های جهان، بیش ‌از پیش جای خالی کرسی دانشگاهی، پژوهشکده و مرکز مطالعات حسینی در دانشگاه‌های برتر دنیا را یادآور می‌شود.

ادامه ۷۶۶

دیگران چه می‌کنند؟

حسین بن علی (ع)؛ نام بزرگی که بی نشان مانده است

آنچه برای ما به عنوان یک مسلمان شیعه دغدغه‌مند مسئله است اینکه برای معرفی جهانی امام حسین(علیه‌السلام) چه کرده‌ایم و وهابیت در معرفی امیر مکه چه کرده است؟

ادامه ۸۶۲

نگاهی به فعالیت رسانه‌ای فرقه شاهدان یهوه

غوغای خاموش مسیحیت انحرافی

راه‌اندازی وب‌سایتی با تجهیز به 53 زبان مختلف و مخاطبین دسته بندی شده بزرگ‌سالان، خانواده و کودک و نوجوان و محتوایی اعم از متن و فیلم و صوت ازجمله تجهیزات شاهدان یهوه در دنیای رسانه است.

ادامه ۹۵۳